Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

In België betaal je €6 en voor leveringen in Nederland betaal je €10.55.

Afhalen in de atarah-kristallenshop is GRATIS. Echter, ik heb geen vaste openingsuren van de winkel, want ik oefen daarnaast nog andere zelfstandige activiteiten uit. Wil je jouw bestelling komen afhalen? Geef even een belletje op 0497/898692 of stuur een berichtje, van zodra je een bevestiging per e-mail ontvangen hebt dat jouw bestelling klaar is, en we spreken een moment af.

Waarom zijn de verzendkosten zo hoog?

Wel, deze webshop staat nog in zijn babyschoenen. Wanneer je ruime volumes verzendt, kan je contracten afsluiten met bPost of andere transporteurs en zo voordeligere tarieven krijgen. Zover ben ik nog niet en betaal ik nu de prijs van een particulier (losse zendingen). Help mij de webshop doen bloeien en hopelijk krijg ik die verzendkosten dan snel naar omlaag of kan ik de optie bieden “GRATIS levering vanaf een bepaald bedrag”.

Hoe lang duurt het eer ik mijn pakje krijg?

Dat hangt af wanneer je bestelt. Mijn job bestaat uit verscheidene activiteiten, waardoor ik niet dagelijks zendingen kan klaarmaken en verzenden. Ik maak daar echter zo snel mogelijk tijd voor.

Ik woon niet in België of Nederland, kan ik toch iets kopen?

Ja, neem dan even contact met me op en plaats jouw bestelling via e-mail. Ik laat je weten wat de transportkost is en indien akkoord gaat jouw bestelling mee met de volgende zendingsrun.

Ik heb mijn pakje niet ontvangen, wat nu?

Indien jij 2 bevestigingse-mails ontvangen hebt: eentje dat ik jouw bestelling heb afgehandeld én eentje van de transporteur dat jouw pakje onderweg is én na 4 werkdagen heb je nog niets ontvangen, neem dan contact met me op.

Ik ga samen met jou op zoek naar jouw verloren pakje. Indien deze onvindbaar is, dan zorg ik dat jij alsnog jouw bestelde producten ontvangt via een nalevering.

Ik ben niet tevreden of heb iets verkeerds besteld. Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ja, dat kan binnen een termijn van 14 dagen na aankoop. De retourkosten zijn wel voor jou. Je mag het uiteraard ook in de winkel komen afgeven, dat kost je niets.

Ik heb een verkeerd product ontvangen!

Oeps, mijn excuses! Ik doe mijn best om geen foutjes te maken, maar we zijn allemaal mensen…

Neem contact met me op via e-mail, met vermelding van jouw ordernummer en wat er precies mis is. Ik zorg voor een retourlabel, zodat jij de retourkosten niet hoeft te betalen en bezorg je nadien het juiste artikel.
Let op: ik neem producten enkel terug indien ze ongeopend in hun originele verpakking zijn en ongebruikt.

Kan ik ook fysiek komen shoppen in de atarah-kristallenshop?

Dat kan tijdens de openingsdagen die via Facebook worden meegedeeld of na afspraak.

Kom je graag langs, stuur dan even een berichtje via de contactpagina of via facebook.

Hoe kan ik betalen in de atarah-kristallenshop?

Cash of via de Bancontact/Payconiq app (QR-code). Ik heb geen betaalterminal om met de fysieke kaart te betalen.

Ik heb een vraag en die wordt hier niet beantwoord!

Mail me via contact@atarah-heling.be

Namasté